Friday 23 November 2012

my inspirasi :)

ASSALAMUALAIKUM hey semua stalker belog sy, ape kabar? diharapkan anda baik-2 saje. dah lama tak update belog, tetiba malam ni terasa nak update pulak.

Gambar ni diambil secara tak sengaja oleh kawan aku semasa aku menyanyikan lagu lagu adaMU-najwalatif .. 

  
ini lah orang yang telah banyak bagi aku inspirasi dalam musik. thanks you so much my capital M 


DIA INSPIRASI AKU, banyak yang dia bantu aku,dari aku ziro sampai aku boleh main dgn baik,walaupun kami jauh bersempadan lautan yang luas, tapi kami berhubung melalui ym,fb..walaupun susah nak ajar melalui jarak jauh ni,tapi dia tetap sabar layan aku. tu lah yang menunjukkan dia betul-2 ikhlas ajar aku.. bukan mudah nak cari org mcm ni tau .
dia pernah jadi sebahagian dalam hidup aku, dia seorang yang baik, memahami,even benda dah lepas kami tetap masih berhubung dan berkawan sehingga sekarang. ilusm !

thanks sebab membaca, pape pon komen dan like la ye. hope anda semua enjoy !
ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam. jgn lupa baca doa tidur .



No comments:

Post a Comment