Saturday 21 April 2012

happy bufay beeyaaaa :)








hey aku nak post mengenai bufday aku hari nie.. malam ti aku time closing .so aku balik lambat sampai tgh malam. bila aku tgk fon . byk gila miscl ,pelik gak aku .. bila bukak text .. aku baru teringat yang malam tu bufday aku :') menangiss terharu .. sbb aku tak pernah berjauhan bila sambut bufday gn famly n mber-2. salunye bufday aku dorang mesti sambut .. tapi tahun nie tak kot. sbb aku tak de kat kg ..
n ade jugak kesedihan aku org yang aku sayang tuh tak wish selain capital N  n A je yang wish .. capital F ,AA tade pon .. F mungkin dah lupakan aku teruss . kalau capital AA tu sekolah ,minggu nie dia tak balik.so tade lah wish dari dia. :') org first aku call mak akuu .. oh tiak .. sebut pasal mak aku .. dia mcm dah tahu rahsia aku akibat dia bukak peti rahsia akuu .. gila-3... 
terkejut gak bila aku call mak aku , aku ckp mak org pertama adik call..
mak aku boleh pulak cakap.,eh bukan awek org pertama ke ??
haaaaaa terdiam akuuu bila mak aku ckp cm tu ..haisssss hati dah tak keruan .. dup dap dup dapp ah nie, tapi aku kalisss aku cri topik lain.fuhhh ~-.-


ngantoknye malam nie .mane  taknye , malam semalam aku bergayut gn A r kol 12.30 sampai kol 6 pagi, esoknye bangun kol 9.30 bape jam je aku tidorr? 3 jam kod..
hmm tapi puass laaa gyut gn A.. :') imY A.
 okayy lah nk out :') bye semua .

No comments:

Post a Comment