Wednesday 7 March 2012

subhAnALLAh ! tidurku diganggu ~

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua yang sudi membaca :)
Hari nie aku nak share tentang ape yang berlaku malam tadi dan sebelumnya . Aku pasti ada segelintirnya tidak mengetahui ape sebenarnya yang menjadi igauan sebelum tidurku ..

Sebelum ni aku hanya diganggu sewaktu tidur ...
terasa badan aku macam dihempas sesuatu bende yang membuatkan aku sukar bernafas,dan sukar membuka mulut.. seolah-olah aku seperti di kunci untuk bersuara..
tetapi dengan semangat dan iman yang tersemat didada 
aku membaca pelbagai surah seperti surah AL-FATIHAH dan surah AL-BAQARAH 
hanya didalam hati saje.

SO selepas peristiwa pertama aku dihempas sewaktu tidur tu membuatkan aku takot nak tidur .
yelah aku tidur seorang dekat bilik, 
Jadinya untuk menjadi penguat semangat ,sebelum tidur akau mesti membaca surah-surah tersebut dan membuka surah itu sehingga keesokanyaa.
 selepas itu tak ade lagi yang menggangu waktu tidur aku ..
SEHINGGALAH ........

Semenjak dua tiga empat lima enam hari lepas aku sukar nak tidur .
kalau tidur pun mesti pukul 2 3 4 5 pagi aku tersedarr ..
tak tahu kenapa..
ape yang difikaran aku pon aku tak pasti.
yang pasti memang ade bende yang membuatkan otak aku beratt sangat bila memikirkannya.
tu sebab lah kod aku selalu tersedar bila tidur !

TAPI  
pagi tadi bila aku tersedar dari tidur ,aku tengok jam dekat fon .
pukul 4 pagi.
bila aku paling muke dekat pintu 
SUBHANALLAH !


tersentak jantung aku bila aku ternampak lembaga hitam yang tinggi dan besar betul2 depan pintu dan menghadap ke arah kaki aku..


YANG PASTI NI BUKAN CERITA BOO'ONGAN !

mengucap panjang aku waktu tu, dah tak pikir ape aku terus baca ayat qursi.
aku berani kan diri tengok ,ade lagi ke tak.
fuhh  nasib tada..aku dah nak jerit panggil mak aku kat bilik..
tak berani aku nk bangun .
aku check kredit tada pulak..
baru nak cll no mak atau ayah.
aku dah resah dah tak leh sambung tidur.. dalam hati nie tak sabar nk tunggu mak bangun .. selalu pukul 4.30 mak dah bangunn ,, 
dekat kol 5 aku tengok lampu dah bukak .. so maksudnya dah ade orang bukak lah kan.. 
baru tu aku berani bangun ,keluar bilik terus ke ruang tamu.
Akhirnya aku sambung tidur depan tb . 
ALAHAI  mcm mane malam nie aku nak tidur ..
takott ..
makk teman adikk ..


sekiann..

No comments:

Post a Comment