Monday 12 March 2012

KenyaTaan !~

salam n selamat malam semua..
hey , hari nie nk post entry sedih laa.
entah kenapa bila tengok member yang ''hangat bercinta'' nie tetibe teringat SI DIA.
sumpah bila teringat dia aku rase mcm nak bunuh diri sendiri ! 
sedih nye hanya tuhan yang tahu.

Kadang-2 aku rase mcm menyesal dengan perkenalan tu.
KALAU LA AKU TAK KENAL DIA .
bende semua nie tak jd mcm nie,
n keaadaan aku tak jd mcm nie

aku rindu dengan hubungan yang terputus tu !~
tapi aku sakit hati ! 
sakit sangattt !
yeesss ! 
aku marah kan kau , kau pernah pikir tak perasaan aku ??
argh semua tu dah tak gunaa.
satu hal.. tolong laaaa jgn hubungi aku lagi !
pleaseee
aku tengah cuba lupakan kau !
aku sanggup block fb kau sebab aku tak nak tengok muka kau ,
aku buang semuaaaaa gambar kita ,
 sebab aku nak lupakan kauu !
tapi hakikatnya aku menipu diri sendiri :'(

Tuhan jer yang tahu mcm mane syg aku dekat kau.
tapi kau tak pernah nak menghargai aku kan..
so what ,buat ape aku tunggu kau lagi ? buat sakit hati je kan .

huh !~ sesak nafass aku menaipp mengenang kan kau nieh .
errrrr  mcm kau ckp,
''anggap lah yang kita nie tak pernah kenal ''
:) 
yeahh .
kalau boleh diputarkan masa, 
aku pilih tuk tak kenal kau 
dari menanggung sakit hati 

lastly..
Dari sudut laiin..
yess i'm miss n love you capital A
bulan tu masih milik awak :'(



No comments:

Post a Comment