Thursday 15 March 2012

i wanna be a PILOT !~

Assalamualaikum n selamat malam everyone !
pada malam yang indah nie aku nak post satu benda yang menjadi cita-2 aku selame nie,,
eceehh :p
kenape tetibe aku bukak story nie ?
erm pasal nye siang tadi aku dok on9 ,tetibe aku ternampak link PENERBANGAN .
so aku klik laa kan ..
sebab tu memang minat aku sejak dulu ,wink :)
so after that aku isi borang untuk apply to be a pilot nieh . 
but ,
kena isi keputusan spm laar..
terus kecot perot aku mengenangkan hari keputusan semakin hampirr
adoyaiiii -.-

tidur sekarang pon tak lena lah seyh bila teringat tentang keputusan ..
arghhh :|

back to a title :)
 okay dekat bawah ni ade beberapa keping gambar yang memikat hati aku untuk menceburi bidang penerbangan nie :)



pheww ! tengok smart nye kod dia 
cer bayangkan aku pakai baju nie ,errr smart tak ? hee

haa nie dipanggil 'wings'
biasa nye diletakkan di atas dada belah kiri ,
wingss tu dapat bila dinaikkan pangkat ye :)

okayyy macam aku cakap tadi,
setiap wingss tu ade logo tersendiri menunjukkan sesuatu pangkat or jawatan.
aku nak yang GLIDER PILOT :)

n paling penting sekali aku nak bawak benda nie 


aku nak sangat bawak benda nieh -.-

tapi nanti mesti org tanye , kau nak bawak kapal terbang air asia ke fire fly n everything
bagi aku tak kesah ler air asia ke fire fly ke janji kapal terbang !
hahax
sebab tu mmg impian aku ,
tak kesah ler gaji mane yg besar gaji mane yg kecil
janji aku dapat bawak .

dan misal kata aku tak dapat tunaikan impian aku nak jadi pilot nie
aku try bidang LEGO LAND :)

TU pon salah satu cita-2 aku jugakk ,hee 
okayy lah sampai sini je dulu .
nty ade story lain aku post lagi okayy .
selamat malam n assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment