Monday 19 March 2012

back to sch ~

back to school kenangan manis + pahit aku selame bergelar seorang pelajar ,
dulu mase belajar nak sangat bebas , time tu macam-2 aku berangan ,
nak kerja lah nak merayap puas-2 lah ,nak buat tu nak buat nie.
tapi bila tiba aku bergelar mantan pelajar .
tak nak pulak aku kerja ,berjalan,lepak pagi petang siang malam .
haiss 'sesungguhnya waktu sekolah adelah pengalaman yang paling dasyat walaupon kdg-2 naik bosan pon ade'
tapi selepas aku menduduki sijil pelajaran malaysia nie,
aku rase mcm cepaattt sangat waktu berjalan ..
tupp tupp dah bulan tiga ,
n tinggal dua hari je keputusan spm nak keluar..
waktu ni laa mcm-2 ade kat otak aku.
mcm-2 aku pikir ,
mcm-2 dugaan aku terima .
tapi semua tu aku tempuh dgn kesabaran .
aku tak tawu la ape yang bakal aku tempuh selepas keputusan spm keluar nanti
aku hanya mampu merancang .
ALLAH yang menentukan :)

aku nie menaip sambil menahan sakit perutt :(
sambil menyelam minum air,
alang-2 dah menaip aku nak umumkan status sebenar .
i'm single selepas putus dgn A 
aku ingat aku tak nak cpl dulu buat mase nie 
kalau boleh sampai berbulan-2, bertahun-2.
sebab aku dah bosan bercouple
selama aku cpl mcm-2 ragam aku jumpe.
so buat masa nie aku nak tutup hati aku tok sape-2
bermula dr berkawan tp lama-2 jatuh cinta .
tu yang aku paling takut.
boleh ke kalau aku tak nak berkawan dgn sape-2? 
tepuk dada tanya selera :|

makin sakitt lah pulak perot nie..

betul ke org kata bercinta lah dgn org yang syg kita 
jgn bercinta dgn org yg kita syg ?
boleh ke kekal mcm tu . kalau kita bercinta tp tak ikhlas mcm mane ?
tak ke susah ? 
huhh kalau pikir pasal cinta bape page pon tak sudah ,
so konklusinya .
selagi hayat dikandung badan nie jgn la kita sia-2 kan diri kita dgn bercinta yang tidak tentu hala .
akibatnya merana diri merosakkan hati .
peeeewwwwitt
aku jadi pensyarah cinta lah mlm ni.
haha ~

k lah aku nk lyn lagu nie,
perot tak baik-2 ,mcm-2 minyak aku letak nie.minyak angin minyak masak minyak zaitun
minyak sapi
minyak senyonyon pon aku letak
tapi tak baik-2
haha 
bergurau pulak aku nie :)
 watlekk peace :))

No comments:

Post a Comment