Wednesday 21 March 2012

malam yang sunyi ~

heyy semua ,, 12.40 tengah malam ,22/3/2012 
aku pasti semua org tengah sedap layan mimpi masing-2 kan..
tapi aku nie pulak tak tidur-2
sedap layan cerita dekat tb hingga hilang ngantuk aku ,padahal mase lepak dgn mbe-2 aku tdi bukan main sangapp nye ..haisss syaitan knp kau hilang haaaa ? hahaha mengarut !!

siang tadi semua yg rahsia telah terungkapp.
keputusan spm 2011 dah keluarrr !
so agak lega lah jugak dengan keputusan aku tuu ..

kalau nak dibandingkan dgn triall mmg hancussss lah kann.
tapi bila keputusan sebenar keluar n ia memuasskan hati aku .
nak aje aku sujud syukur dpn semua budak-2
walaupun tak seberapa sgt keputusan aku tu tapi aku bersyukur sgt-2 sbb semua usaha aku belajar , buat homework ,pegi kelas walaupon terpaksa selama nie berbuahkan hasill yang ''maniss''
wahh ayat nak gramatisss ..haha org lulus bm la kate kan..
tapi bila tengok geng-2 aku yang memperoleh 5A' keatas uh aku rase ''haiss rugi nye aku ,knp lah aku main-2 mase belajar dulu .kalau tak 6A' tu aku boleh genggam kuat-2 dahh .. 
'M' besarr sangat.. 
dah lepas nie azam aku nak belajar sungguh-2 sampai dapat 4flat ke ,, pointer tertinggi ! tu azam aku,.
n walaupun cita-2 aku sebagai pilot akan terkubur,,bukan akan , memang terkubur ponn ! haha
aku akan tetapp menceburi bidang lain..
asal kan aku berjaya !
tak kesah lah bidang ape sekali pon
bak kate cikgu aku tu kan,
''' mencari bidang yang mengikut kemampuan ,''maksudnya keputusan kitalah ''
jangan ikut minat '''
sebab cikgu aku kata minat tu boleh di pupukk ..
yeahh bila aku pikir-2 betul gak kan ..
n sekarang hati aku dah terbuka untuk menjadi seorang ''akauntan''

 nie nak story sikit,
dulu mase mula-2 masuk form 4, cikgu yang baru nak ngajoo semua tanye kenape amek akauntan ?
then semua cakap nak jadi akauntan laa , nak jadi tu laa,nak jdi ni laa,
tapi hakikatnya semua tak minat subjek akauntan..
kakakakkaka ! bila exam semua kantoi subjek pA
termasuk lah AKU ! * kasi higlight sikid 'aku' tu ,,haha~

gua cakap gn luu ,,
mmg subjek PA uh gua nyampah gilaa
tapi cikgunya aku tak nyampah laa,aku suka cikgu pa aku,
end the end aku pulak yang 'jatuh hati' gn subjek pa tu
hahah tu laa org kate ''tak kenal maka tak cinta''

so aku amek keputusan aku bakal melanjutkan pelajaran aku dalam perakaunann ..
yeahhhh
sebab aku GILAAA DUITTTT !!
hahaha! materialistik  kan aku ?
mata aku dah keluar simbul ($$)_($$) 
hahahaha !


ohh ye nak share tntg cinta aku yang terkubur
aku rasa tak payah laa kau bercinta buat masa nie
sebab aku nak kejar impian aku
n aku bakal tukar no fon :)
atas beberapa alasan -.-

ouh ye besok aku bakal menjadi warga  johor !
sampai bila aku tahan duduk sane pon aku tak tahu !
aku nak berdikari , kalau tak mak aku akan cakap yang aku ni budak-2 n tak pandai jaga diri.
oohh tidakkk ....

tapppii
maka ku tak kasi aku bawak bobiee :'( 
nanti sape nak mandi kan dia bila dia kotor ?
sape nak bawak dia ? ayah ? ohh tidakk hahaha
tak lahh , ayah yang hadiahkan motor tu dkt aku.
alaaa nanti sape nak selimutkan dia time dia sejukk ? sape nak masok kan dia dlm rumah ?
sape nak cium dia tiap-2 pagi ?
arghh tu semua aku serah kan pada ayah !
ayah ,adik amanahkan ayah jaga bobie adik baik-2
calar sikitt ayah adik cari ..hahahahhahah !

makk aii , banyak pulak nyamok malam nie.
aku goreng kau karang nyamokkkk!!
bek kau blarrrr .. :P

panjangnya aku menaip malam nie ,, laju je aku nak menaip malam nie kan .,
actually aku tengah tunggu fon aku berbunyi sebab dia dah jarang bunyi sejak akhir-2 ni..
fon aku sakit ke ? aku dah check tada yang sakit tapi dia tetap tak bunyi..
selalu ade je org call , text tapi hari nia -.- senyappp
penat aku ekluar malam-2 pegi topupu tauu , last sekali s.o.s topup yang telan duit aku dulu (9-9)
takk gunaaaa (o_c) * menaip sambil tergaru-2 * dah macam monyet pulak cara aku garu nie ..hahah !
oh ye petang tadi aku pegi karokk :)
haha mcm nak tercabut anak tekak aku ni , mane taknya aku bedal lagu hukum karma -wings 
hembus gila aku lagu tu ,sampai next song aku dah tada suara ..haha terbaikk
dah lama tak keluar dengan bff aku ( along) yang selalu bawak aku jalan-2 mase aku belum ade motor dulu,
dia yang selalu bantu aku masa susah n senang . aku sayang kau along ! cuma aku je tak pernah luahkan pada kau ,sebab aku segann ..hahha :p

bila aku jalan-2 luangkan amsa dengan along n has tadi ,aku teringat kisah aku dekat jb - taman tasik layang-2 aku main kejar-2 dgn 'mysayang' aku sebab berebut fon ,hee 
then aku teringat aku berjalan dengan dia dekat tasik layang-2. so sweet :)
tapi tu dah jadi kenangan paling maniss dlm hidup aku sepanjang awl tahun (2012) ni.
sesungguhnya aku sangat merindui dia .

aku perhatikan sejak aku clash dengan dia ,bulan dah tak muncul-2
risau pulak aku,bulan tu tanda kehadiran dia dalam hidup aku .
mungkin bulan tu merajuk kodd macam mysayang merajuk gn aku ..hee mengarut, dia tak ingat aku n dia tak rindu aku pon lah -.-

sebok aku kena bangun awal ,nak kemas baju aku ,barang aku .
aku nak pergi jauhhhhhhhhh dari dunia aku .
so jam pon dah pukul 1.20 pagi 
aku nak tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
gudnite moon :) ILY 

No comments:

Post a Comment