Saturday 7 April 2012

i'm a town girl ~


hey  dah berhabuk  dah besemakk blog aku sbb dah lama tak update.
sekarang aku dekat rumah aku sempat jugak lah nk update blog n fb kejap sementara mata tak ngantok lagi ni.
hari ni aku berjalan gn bff aku  . penatnyee berjalan . kena ujan pulak tu . 
 malam ni aku nk update tntg  kehidupan aku dekat dunia baru .
aku hidup okay , n dah mula bekerja . 
 cuma teman dihati belum lg dijumpai .
ntah bila la kan , 
bukan senang nk jumpe teman hidup selepas F.
 tapi tapa benda da lepas aku tak nak bahas tntg F lagi .

malam malam aku ditemani mimpi-2 indah oleh gerangan  N
ntah kenapa aku mula rindukan  dia .
seriess aku rindukan N .

 aku try contact dia, tapi aku mampu miss call dia sbb aku tahu dia tak akan angkat .
mcm mane aku nak luahkan perasaan aku dkt dia..
aku hanya mampu meluahkan perasaan aku melalui message fb dia je .

 okaylah aku nak out dah ni.kakak aku nak pinjam netbook aku .. aku nak berehat sbb kepala sakit gilaa ..
migrainnn ohh migrainn ..
kbyeee imissyou semuaa ! muahh !

No comments:

Post a Comment