Tuesday 10 April 2012

MY new life !

hey assalamualaikum kpd para pembaca yang tak diundang dan diundang ..
selamaat datang ke blog
 BEEHA.ART

tok pengetahuan umum lah kan .skrg aku berada di computer centre ..huh buat ape ?
tada, aku nak buat cengkodok komputer .. ape bodoh sgt budak uh g tnye aku nak buat ape g cc.. 
haha..sorry-2 kasar tadi ye.  aku penat ni. bantal sebenarnya dah panggil dr tadi..
  so malam nie aku nak ceita sikit lah ..
 tempat kerja aku budak-2nye fuhh cun gila beb .. nak nak yang A aku punye manager pe jadah tah .. tiap hari ngadap muka dia.. tapi dia atas aku 5thun. 
yang lelaki pulak sempoi gila !
tiap masa nk ajak aku bergurau,

 tapi okay lah . walaupon kerja aku nie pembackup chasher . kerja mesti kena pantas beb .. 
laju nak mamposs . tgk tgn aku dh cair.. sbb aku pegi tadah dkt pemanas roti uh .. sakit sialll...
esok aku masok lambat sikit.so mlm nie aku nk tdo lambat sikit ar.. nak mujuk si F uh .
alahai dia merajuk sbb aku ckp amenda tah ,trus dia nak maki-2 aku kan . sampai hati :'(

F im sorry okayy .. i janji i tak buat lagi ,tapi esok insyallah ..hahahah !
tada-2 i gurau je.i tawu u salu geledah blog i kan.. ingat i tak tau ke ,tetibe je kang u sebut capital N i .. ish tak maluuu :p 
hehe, F i miss u . u're mine okay .
okay lah . tu je kod ak nak post tok malam nie ,tgk ah lau ade duit aku on9 lagi . 
duit tgh kering ni .nk tgu gaji bulan dpn baru masok..
mak ayah jgn risau okay .. duit akan masok.. tapi duit tok  motor adik je lah .. lau ade masyukkk lebih adik bagi okayy ..muahh sikit :*
okay lah aku kejap je nie .. 
SALAM SAYANG buat F 
SALAM RI NDU buat A 
tok N ? 
ahh kau tak payahh ..
hahaha jahat nye akuhh ..
muahhh ! iloveuma !


No comments:

Post a Comment