Thursday 12 April 2012

mcm sial !

hey entry aku agak kasar hari nie sbb aku kebengangan yang mcm puake !
sebab ? 
1.stress ditempat kerja
2. tak tahan rindukan N
3. aku fedup gn F
4.aku rase mcm nak berhenti kerja tapi disebabkan si cun tuh ade , aku stay cool gn budak yang mengajar aku uh . hampir-2 nak buat aku menangiss ..yal nye budak . aku tak suke diaaa !!!
5. aku dah bape hari tak mkn nasi ,tiap pagi minum air milo milo miloo !
tghri makan megi . boleh kurus kalau tiap hari mcm nie. pagi nie pon aku tak makan pape lagi . haisss korban hidup bila berjauhan gn mak ayah .
6.duit aku dah nk habiss.2 3 hari mesti nk topup . text tak de lah sgt .. haisss knp tah cpt sgt tpup aku hbiss.. yal jugak uh ..
7. aku rase mcm nak balik hidup gn mak ayah aku . 
8. aku rindukan bobie aku :') 
9. aku sedang mencari teman ..ohh aku baru putuss gn sundal uh ..


tapi ade satu cerita :)
aku keluar jap gi potostat ic aku uh , aku masuk je si A uh cuitt aku . eh aku dah pelik .budak nie knp ..
 pastu aku senyum lah dkt dia.
tiap kali aku buat kerja mesti dia pandang aku .
nak nak time aku berbual gn budak-2 kerja aku .. mungkin dia pelik sbb aku tak lyn dia bila dia ajak aku berbuall ..
hahha tu namenye aku jual mhl :)
pastu tiap kali akiu buiat kerja mesti dia dtg tempat dipartment aku .. adoai dia nie dah la satu lorong , pastu time tuh la nak dtg 2 3 x nak buang smpah .. 
''dlm hati eh budak nie smapai 2 3 x dtg nak buang smpah aku tgk sampahnye tade lah byk pon .. sje nk bg perhatian kat aku kott ..''
 pastu time aku nak susun keju time tuh la die menyebokk nak susun skli gn aku ..
time closing time uh laa nk ajak aku berbual , nak ajar aku buat tu buat nie..
lame -2 aku pelik gak gn A uh ..
dia uh kenape ? mcm nak try aku ..
aku ckp bukan perasan. tapi kenyataan .. haha
 kalau aku dpt A uh okay gak . cunn :)
hee ..
okay lah aku nk outt .,. tgn aku dah beku . duk dlm cc nie sejok gila... :)
salam sayang tok A .
miss kat awak A . 
N org rindu awk sgt-2 .. 
thanks replay text org tiap hari ..
org akan jage awk mcm yang kita impikan tuh ..
okay sayang .iloveyou :*

No comments:

Post a Comment