Thursday 26 April 2012

PAGI KE TENGAHARI ?



Hye semua yang membaca , aku hari nie tak tahu nak cakap ape kat dalam blog nie..
Ape yang aku tahu segelintir yang create blog hanye nak meluahkan segala isi hati dorang kan..
Macam aku jugak create blog hanya nak luahkan segala isi hati aku , huh tu aku tak kesah la kan .
Yang menjadi ISU sekarang , blog nie salah satu punca sesuatu hubungan tu hancur . betul tak betul yang pasti aku sangat setuju dengan pengakuan tu .
Kadang-2 rase kecewa jugak bila blog disalahkan . tapi nak buat mcm mane tu hak individu yang menuliss ape yang dia nak sbb dia rase blog tu dah mcm diary harian dia.
Tu pendapat aku laa . pendapat korang lak mcm mane ?
Pikir-2kanlah .

Tapi hari nie aku bukan nak bahas tentang tu , aku nak bahas bende lain ..
Hari nie aku dah pecahkan rekod tidur aku selame 18tahun aku hidup..
Semalam balik kerja kol 1 pagi..habis kerja bukan terus balik. Lepak luu gn budak-2 nie kat dpn restoran ATOK . sorang member aku laki ,JAMAL namenye guna moto RZ yang besar uh .hadiah hari jadi dia famly dia bagi, bestnyeee ,untung gila dia .sebaye aku dah ade motor sebesar tu. Aku nak guna 125z pon bapak aku tak kasik .
Haiss huh sambung citer tadi, aku nie memang tak leh nampak moto Yamaha nie.so aku mule kan dulu bawak moto dak-2 nie . aku try bawak moto jemY dulu .
Lepas tuh dayah pon nak cuba bawak moto  jamal..pass dayah bawak ,aku pon nak gak try moto  jamal yang besar uh .. pehhh bestnyeee , tapi lau aku bawak moto uh memang sakit tulang belakang ahh .cukup bulan bongkokk .. tapi lau bawak awek kat belakang uiiii tonggek gila seyh .hahah! lepak punye lepak tengok jam kol 1pagi.mamposs abg aku marah kang . sampai umah aku kepelikkan sbb abg n akak ipar aku tak tidur lagi .dorang mcm baru balik jerr.. gi mane tah ,siot je aku tanye sume tak jawab ,tape-2.
Pastu dah penat sangat  ,g basuh baju ,mandi semua . baru tidur. Tidur punya tidur aku tersedar dah pukul 1 tengahari .. sakit otak aku tidur lame sangatt .. kalau hari-2 macam nie nampaknye otak aku boleh lembapp .. haiss ..
Okay lah kawan aku nak chow lu , thanks sebab membaca J

No comments:

Post a Comment