Saturday 5 May 2012

mencarut ~

cuti 3 hari aku amek kesempatan nak melepak gn kengkawan aku yang dah lame menunggu kehadiran aku.. peh careee arh ,diri aku dgn diri aku kt kfc mmg berbeza.. dah lame tak gelak sekuat hati gn ddorang ...
tadi aku terbace satu artikal , artikal tu cakap kejadian yang terjadi pada diri aku adelah keizinan allah..tapi aku ade kemusykilan sikit lah.
kenape aku?
adekah aku manusia yang bertuah atau manusia yang malang ?
tepuk dada tanya selera .

Itulah lumrah hidupan . orang memandang insan yang terpilih dari tuhan tu dengan pandangan yang hina.
sedangkan ape yang berlaku terhadap diri dia bukan kehendaknya pun . tetapi ketentuan ilahi .
subhanaallah ..  pening jugak aku bila pikirkan tentang nie. ..bytheway wish gudluck esok aku ade temuduga !
goooddddddniteeeeee !

No comments:

Post a Comment