Thursday 24 May 2012

Kenangan terindah :)

hye selamat pagi kepada semua warga blogers yang sudi membaca blog aku pada pagi yang indah ini..
fuhhh aku rase dah bebulan tak update blog aku nie,, da lame terbiar sejak aku tade mase nak ke cc bila sibuk dgn kerja..  now , aku nak amek kesempatan nak update blog dengan cerita-2 aku kat tempat kerja ..


terlalu banyak kenangan aku dengan dorang sampai buat kali terakhir aku jumpe dorang hati aku sebak nak tinggalkan dorang semua.. dorang yang satu kepala gn aku ,kaki dance kaki lepak kaki mencarot lagi mengarot .. budak yang selalu mencarot gn aku adelah WAK. die nie partner aku dkt b'up .. die yang ajar aku semua hal tntg b'up .. bila aku kena marah dia yang selalu b'up aku ..haha dh name partner kan.. mule-2 aku mmg tak suke dgn dia sbb dia nie 'GILA' .tapi dah lame-2 kenal dia ,, dia sgt okayy ..n amek berat tntg aku ..


jum kita tengok gambar pulak ...


nurain

die csc yang mula-2 aku rapat.. otak die pon gila-2 jugak .. semua boleh layan .. haha kalau teringatkan pasal die tergelak habiss..
time nie kitorang break sesame.. die sanggup tunggu aku habis kerja sbb nak break same-2.. 
tengah melantak zinger pon smpat lagi bergambar kan :)

okay next..

okayy yang cun nie plak betty..
die budak $$ ..
aku masok kerja dulu baru dia..
kenal tak lame tapi disebabkan die kaki dance gn aku .. tiap-2 closing aku mesti tunjuk langit gn diaa,,lepas nie dah tade sape nak kiss aku lagi ..haha 
sorry betty aku dah nyusahkan ko mase buat bank tuh ,, haha kesian sbb aku minyak moto die yang full jadi kering ..
hehehe ..

nexttt picturee 

yeah nie pulak jemy .. time nie kitorang g karok same-2.. sakit tekak aku karok gn die ,, kalau boleh due-2 microfon dia nak kongker .. satu bilik dengar suare die je -.- haha tapi bestttt ..
balik kerja terus lepak kat table kuning ..
die budak cookk ..kalau time bz dia lah yang salu tolong aku ..thankss jemy !

okayyy picture yang ditunggu-2..

haha picture nie shahrol yang amek .. die saje nak sabotaj gmbr aku ..hehe die budak cookk. aku panggil die zommbiee,,sebab time die breeding ayam die pegi tempat b'cup dengan tangan die yang penuh tepong .. tergelak aku tengok blurr die tuh ..
gambar nie time closing ,,cantik tak skirt aku ? haha skirt plastik sampah uhh ..nak elakkan fon aku kena airr .. 
haha kelakar kan picture nie !!

next ..


hahahaha ! 
nie aku gn abe, abe ni partner b'up .. die gn aku saing masok kerja .. time tu kitorang rapat sangat.. break same-2.. kat mane die ade,kat situ la ade aku ..
sampai budak-2 nie cakap aku gn die mcm adik-bradik sbb kitorang terlalu rapat..tapi yang penting 
die sangat hensomeee !

aku paling suke gambar nie , betty yang amek.
waktu nie kitorang lepak sangat .. sbb dah pukul 11 customer boleh dtg lagi nak beli ayam .. haissss sabar je lah ..


nie staff manager .name dia abby
die detik-2 terakhir aku kerja dekat kfc.. dorang pau aku abc yang mahal nak mampos ..pehh tepakse cocokk duit ..cute kan dia.. ya allah tembam nye aku!
gemokk sudahhh..(Y)


nie fatimah gn echa..echa nie yayang aku .. kalau time closing die yang pertame hulurkan air milo kat aku. sampai satu malam tu die gn ain berebut amek milo tok aku ..hahaa sayang betul korang kat aku kan ..
waktu nie
dorang  sanggup tunggu aku break sbb nak pau aku ABC .. 

gambar seterusnya dekat KOTA ISKANDAR ..

nie aku gn maman.maman budak csc..time nie kitorang dekat kota iskandar .
waktu nie kitorang offday .so ape lagi keluar jalan lahh ..hehe

okay ni aku gan dayah .dayah nie budak cook .. aku suke gambar nie , smart kan ..

DETIK-2 TERAKHIR DI KFC 

echa ,aku ,betty
duorang nie ayang aku .. partner meluahkan perasaan, partner gelak .partner dlm semua hal. aku sayang korang bdua.
gambar nie diambil pd pukul 1pgi lepas abis meeting .. aku org terakhir yang dtg ,hehe 
rindu kat korang !

belakang tu abe,shahrul ,jemy n sir amran.
macam meriah je dorang kat belakang tu ?? takan berbincang kat depan tandas kodd ? haha ape lah .. 
arhh lupekan yang kat belakang tuh ..hehe

okay lah setakat nie je kod yang dAPAt aku kongsi gn korang semua .. harap korang enjoy tengok setiap gambar yang dipaparkan tadi.

sesungguhnya setiap yang datang akan pergi jua.. 
aku datang dalam hidup dorang ,,dan aku pergi membawa kenangan yang terindah.
thanks korang, sbb aku rasa disayangi .. korang terlalu amek berat tntg aku ..:')
hope hubungan persahabatan kita akan kekal SELAMANYA.


No comments:

Post a Comment