Tuesday 4 December 2012

mimpi NGERI

hye semua ,assalamualaikum . ape kabo semua? harap-2 sehat lah ye, org yang tengah menaip ni tak bape sihat, dah bape kali bersin .. haritu baru je baik dmm .. tapi tadi keluar kena lagi ujan. tu yang da start bersin je ni.. tambah pulak sakit kepala , rasa mcm nk tidur je.

''cuti dah nak habis'' tu lah igauan ngeri yang aku takut skrg ni..  aku bukan tak suka belajar kat situ, aku happy dpt mbe-2 yang selalu gn aku time aku happy or sedih..cuma aku tak suka roomate aku je.. tu yang buat aku malas nak balik sane.   tapi nak wat cm ne, 7hb ni aku kena gak balik kolej. 
hey ! kawan lama masa darjah 2 tu jumpa skype aku! haha terharu betul. lama betul tak jumpa dia! dulu bukan main aku benci dia sbb dia seorang yang sombong ! baru jadi penolong kelas dh belagak, mane taknye mak dia cikgu kat sekolah rendah aku dulu. tapi tu kisah lama . hee dah tak payah ingat !

now, mimpi ngeri aku menjadi-2 , semua benda aku tengok yang ade kaitan gn DIA , aku teringat ! sial betul lah. aku benci kau lah bodoh ! kenapa kau muncul dlm ingatan aku balik?  tengok helmet ingat DIA . sampai mimpi pun kau ade. peh betul-2 ni.  sakit betul hati bila teringat ape yang dia penah hembus kat aku . memang tak dapat maafkan. ingat aku ni manusia yang tada perasaan ke pe kau nak hembus aku cmtu sekali? ingat aku ni manusia yang tada maruah ke pe ??! even benda tu betul, tapi tak payah la nak masok cmporkan hal tu gn hal yang lain..  jadi manusia uh pandai main kata-2 sikit, jgn main hembus org mcm org uh tada hati !. huh ! sesak nafas aku ! 

tolong, aku benci kau sangat-2. 
sekian dari insan yang kecewa =.=

No comments:

Post a Comment