Saturday 25 August 2012

GILA-2 RAYA 2012

Assalamualaikum n selamat hari raya semua ..sorry dah last nak habis cuti baru sempat update blog :) hee

raya tahun ni raya yang palingg happening sangat-2 ! sukasukasukasuka :| hehe 
25/8/2012 hari bersejarah sbbnya seumur hidup aku tak penah bagi bunga ros dekat orang ! 

bunga hidup beb ! cantik kan ..bunga ros purple ni aku bagi khas untuk DIA :) even die mintak ros putih ,tapi disebabkan tade aku sengaja pilih bunga ros purple sbb aku tahu dia suka warne purple :) hee
okayy,aku mengaku time nie tengah serabai =.= oh ya ,spekk tu aku dipaksa pakai okay ! haha ! tapi abaikan yang memegang bunga tu ,,fokus pada sejambak bunga ros purple tu okayyyy :)
PERHATIAN ! bunga ni bukan tuk dia ..haha dia sebagai MODEL BUNGA ROS aku jep :)) haha,has maaf ye !
okay yang ni pulak dia sebagai MODEL KASUT DC aku ! haha tapi smart has ! seriesss tak tipu :]
 sayang , sy bagi sejambak bunga ros purple ni sebagai tanda sayang sy kat bb.. sy sanggup bawa bunga ni dari labis ke ''Y''3 semata-2 untuk bb.. sy minta maaf selama kita kenal sy pernah lukakan hati bb,pernah buat bb menangis ke ,pernah buat bb sakit hati .. halalkan makan minum sy k bb ..sy nak bb tau sy terlalu sayangkan bb .. and selama kita keluar bersama sy tak pernah terlepas ungkapkan kata-2 sayang sy pada bb kan ? ungkapan tu terlalu bermakna dalam hati sy tuk bb :) 

TADI sebelum balik ,sy sangat-2 terharu sbb awk bagi sweater awk kat sy sbb awk tak nak sy kesejukan kat atas motor (: siap semburan minyak wangi awk lagi ,hehe makin sweet pulak kita ni :)

peace (Y) -Busten LABIS
semalam 24/8/2012 adalah hari kebebasan tuk sy bersama bb kan :) sbbnya sy tak pernah terbayangkan yang mak ayah sy bagi sy keluar dengan bb padahal dorang nk beraye ke rumah mak cik sy n rumah besan mk ayah.. sy tak menyangka yang ayah sy tak kisah keluar dengan bb ..sy yakin ayah percaya sy skrg ,sbb dia tada bising-2 bila sy keluar dengan bb.hehe

sy jugak tak pernah terlintas nak hangout ngan bb pada hari tu ,kita pun plan last minute kan nak jumpa ..haha tapi kesiannya bb terpaksa tunggu sy sampai ,betul-2 rasa bersalah masa tu tau tak :/
then kita date kat bpmall..  lepas bb teman sy makan ,sy ajak bb tengok wayangg .. cite ''seram sejuk'' haha bb kata bb dengar tajuk je dah seram ..tapi bila dah dalam wayang sy pulak yang kesejukann...hehehe.. 
then kita jalan-2 dalam mall tu ,sy tak sangka pulak bb nak belanje bigapple tok sy bawak balik.. tapi bagus jugak kan,sy mmg tak tau nak bawak balik ape ,,sbb kita lepak dalam mall tu hampir 5 jam ..
lepas tu sy minta bb pilihkan minyak wangi tuk sy..sy akan pakai minyak wangi pilihan bb sbb sy tau bb pandai pilih minyak wangi ,hee thanks bb sbb pilihkan minyak wangi yang sy betul-2 suka ..haha sampai sy nak tengok minyak wangi lain pon bb tak kasik ..:p

23/8/2012 pulak aku keluar dengan bff aku ni haa..shadatul nabila @ along 



ni dekat billion segamat :)aku beli guitar yang kat belakang tuh ,hehehe <3kitorang lepak segamat kejap ,makan-2 then balik .

22/8/2012 pulak aku beli nieh ! mahal seyh 149.90$$

kasut nie aku beli dekat PANDAN,JAYBEE .

hoho,gitar cikai je aku beli sbb baru nak belajar ,hee tu minyak wangi yang awak pilihkan ..and tu kasot yang sy beli .. gila shopping tahun ni kan !! ''bising mak ayh aku ''..hahahahah <3

akhir kata :: raya tahun ni sangat bermakna sebab sy dapat beraya dengan awak A M .sy bahagia sangat sbb cuti ni sy dapat luangkan masa sy bersama awak..walaupun masa yang singkat tapi sy gunakan sebaiknya sbb masa bersama awak sangat BERHARGA ! sy sayangkan awak ,sy sayangkan awak dan sy sayangkan awak !  
SEKIAN .... :) :) :)  

No comments:

Post a Comment