Friday 14 September 2012

HATI SAYA UNTUK DIPERMAINKAN KER ....???



SALAM SEMUA..malam ni aku nak share something kat blog ni..kalau yang tak suke dengan ape yang aku tulis nie boleh klik (X) .. tak payah sebok-2 jaga tepi kain aku nak bace luahan perasaan aku k..
Asenye tak terlambat agi nak aku ucapkan selamat bertunang kpd abg aku yang baru bertunang semalam 1/9/2012 ..
Tapi point sebenar aku adelah nak share ape yang aku rasa sekarang , HATI SAYA UNTUK DIPERMAINAKAN  KER  …???
PART I
Aku try nak jadi yang terbaik .selama aku berkawan dengan DIA ,aku cuba ubah diri aku .. aku sanggup buat apa sajE. Tapi segala usha aku gagal … sekarang aku dah putus asa . sebab aku tahu aku bukan org yang terbaik dan terlayak untuk dia... sakit nya hati hanya tuhan saja yang tahu..mungkin tulah yang ALLAH nak tunjukkan aku .. SECARA TAK SENGAJA ! dan aku akui aku juga yang meminta untuk lupakan dan dia dan pergi jauh dari hidup aku..TAPI..
SUSAH NAK LUPAKAN MACAM TU JE
YA ALLAH ,KUATKAN LAH HATI AKU !
Tapi aku tak nak ingat semua tu ,, blog nie mungkin jadi ingatan aku bila aku baca balik nanti..
PART II
Dia yang bergelar J dah berkawan gn aku hampir 6bulan.. dia cuba nak series gn aku , tapi aku yang mintak tak nak series sbb aku pikirkan study .. tapi sejak aku belajar ni,dia mcm dah jauhkan diri dari aku ..dia dah jarang call..langsung tak msg .. aku tak tahu knp,, apa makna semua ni ?? sedangkan dulunya dia bersungguh-2 nak dapatkan aku ..apa maknya segala pemberian dia pada aku kalau dia tak series?? Aku tak paham lah . sakit jiwa seyh piker pasal benda nie..
Betul kata mak, jangan terima pemberian orang takot termakan budi ..tapi aku degil !! aku ingat dia series dengan aku ..menyesal pun ade bila dah jadi cm ni.. !!! huh .. suka kan awk mainkan perasaan saya ! even saya tau awk tak kan pernah baca blog sy ..tapi saya nak jugak luahkan isi hati saya.. sebab sy dah mula terima awk .tapi kenapa awk buat sy cm ni ekk??  Sedih la saya .. ape lah nasib sy ....astaghfirullahalazim… saya redha ya allah .

3hb sept 2012
Malam tu aku keluar dengan nurul n syafee g tampin.kitorang makan kat kfc…masa tu okay jer,makan pon berselera.. balik dari  kfc tu aku tiba-2 rasa mual-2.. bau kfc pon aku dah tak leh,kebetulan dak bilik aku ni tempah kfc jugak..then die makan lah kat bilik.. die ade gak ajak aku makan sekali tapi aku cakap aku tak nak sebab aku tak leh bau kfc tu.. kepala dah pening-2..  aku terus tidur.. dalam tidur tu aku tak nyenyak pun.. tak tau la sbb tak sedap perut agaknya .. dalam kol 3++ pagi uh tiba-2 aku ase nak muntah.. mmg dah tak sempat wat pape terus muntah..* dalam hati aduhh mampos aku ..mane tak nye da la aku ni dok atas.. muntah ke bwah .. tapi nasib aku lah kot tak kena pon katil dak bwah ..fuhhh ~ lega ..lau kena mampos aku kena basuh cadar die an .. katil aku sah-2 la tak kena..hehe
Pastu aku cepat-2 turun g tandas.. kat situ lah aku habiskan sisa-2 dlm perot aku ..memang perit seyh bila muntah ..trauma aku dibuatnya..
Lepas habis kemas semua uh , aku pegi tenangkan diri.. aku buat air susu.. sbb aku nak panaskan perot aku..bia perot aku rasa pedih sikit..wakakakak :p
TAPI pukul 5.15 pagi aku muntah balik susu tuh .. pehh rase mcm dalam citer ‘’SCARY MOVIE”  yang muntah-2 uh kan.. hahaha pastu aku sambung tidur balik.tapi perot mmg tak sedap ar kan. Sampai ke pagi syafee kejotkan aku .
Last-2 tiga kelas aku tak pegi hari tu.. pagi uh dalam kol 10.30 pg aku pegi klinik ,warden bawak ditemani Shira (jiran depan uma merupakan kawan baik ) .. dia ade kelas kol 12.30 tapi dia nak jugak teman aku pegi klinik an.. kat klinik uh lau kejap tape.. peh lame seyh.. dekat kol 12.15 kitorang tak balik agi.. sampai kolej kol 12.30 die terus tak nak g kelas..kesian Shira gara-2 teman aku dia tak g kelas…balik dari klinik aku bukan terus balik.tapi aku pegi uma dia sbb aku malas nk balik.. sempat gak la aku tidur uma dia kejap.
Ubat yang aku dapat tuh aku makan baru 2 biji jer..lepas sihat aku terus tak makan..hehehe
Tak tahu lah kenapa gn aku ni,doctor tak kata pape pon an..Cuma bila ujian saringan je yang cakap aku ni demam..hmmmmm~
Okaylah sampai sini dulu jer..Sekian … wassalam.

2 comments:

  1. nk tnye..beeha nie org n9 ke...area tampin ae...umur bape...?hehehe,,saje tnye..

    ReplyDelete
  2. SOEY lambat balas.. sy bukan org n9, tapi sy belajar kat dlm afamosa resort .. area tampin ..:)

    ReplyDelete