Thursday 25 October 2012

salam aidiladha -.-

sebelum aku bukak mukadimah pagi yang mulia nie, aku nak ucapkan ''selamat hari raya aidiladha'' kepada semua umat islam yang meraikannya.. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tiada tetesan air mata
ku rasa kini kering sudah
meratapi masa laluku
yang tak berpihak kepadaku

kini engkau ada dimana
ku tak tahu apa khabarmu
mungkinkah nanti ku temui
dirimu yang aku cintai



tertulis kisah cerita kita
begitu indah masa laluku
dia menangis di pelukan ku
lalu berkata ''pertahankan aku''

di mana kini masa laluku
apakah engkau mendengar laguku
yang telah tersaji hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku


tertulis kisah cerita kita
begitu indah masa laluku
dia menangis di perlukanku
lalu berkata ''pertahankan aku''

di mana kini masa laluku
apakah engkau mendengar lagu ku

yang tersaji hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku



di mana kini masa laluku
apakah engkau mendengar laguku
yang telah tersaji hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku

sebagai pelengkap....uuh uuhh.... cerita hidupku...








No comments:

Post a Comment