Monday 29 October 2012

-mangsa exam-

assalamualaikum
hye selamat malam kepada semua pembaca yang sudi buka link *hazyien.blogspot.com ni.
dan sudi layan cerita-2 aku.
first sekali aku nak ucapkan ''good luck'' terutam sekali kepada diri aku sendiri, dan juga kawan-2 aku yang bakal menduduki peperiksaan akhir sem 1 ni.
entah kenapa , org lain sibuk study tapi aku langsung tada mood nk study.
aku tak tahu kenapa,
huh.. ni laa masalah aku time nak study kat kampung raye haji tuh..
bukan main berat lagi bawak buku ,kononnye nak study kat umah.. tapi hampeh.
sampai je rumah terus berjalan, esoknye pulak keluar dengan member.. mane nak study..
puas dah aku kunci jam nak bangun pagi study, tapi jam memekak kat sebelah telinga langsung aku wat tak heran.
mak kejot bangun sahur tak bangun, mula-2 pikir nak study pagi tuh, tapi malam tu dok sibuk layan khabi khusyi khabi gham langsung tak bangun..
haisss tapi aku paksa gak study,time nak study tu fon bunyik laa, ade org chat laa.. time tuh ler nak potong kuku laa.. nak makan laa.. haiss banyak betul dugaan aku ..

takut pulak bila pikir esok dah exam. tapi aku still chill lagi update blog..hee xD

ohh ye, after 6 hari aku exam final. pastu aku cuti sem, tu yang aku tunggu-2 n tak sabar nak cuti..
mak suruh keja, tapi aku ,,,, ermmm ~ entah laa , aku ingat nak enjoy kat jaybee n key'el.
pulak tu duit PT pon masuk,pehh enjoy sakan. dapat lah aku tukar spotrem ngan tayar motor. dapat jalan jauh sikit g jaybee.. hehehe
 budak ni bukan main plan nak g sane nk g situ, tapi entah jadi ke tak .. dah terang lagi bersuluh pas je exam pada 6hb tu dorang terus balik , lagi mau jalan.. hampehh haha tapi termasok lah aku..hehehe

SEKIAN 
kepada pembaca yang telah membaca :
sila like yang kat bawah tu ye , kerjasama anda sangat-2 dihargai :) 
- the END -


1 comment: